PracaGrupypl.praca.dyskusjejutro idę na rozmow › Re: Odp: jutro idę na rozmow
    From: d...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: jutro idę na rozmow
    Date: 3 Mar 2003 14:17:29 +0100

    burakowi? sama jest tepa! i co gorsza sie do tego przyznałas w jednym z
    posy\tów... studiujesz juz trzy lata i ponoc na studiach niczego sie nie
    nauczyłaś - to sa twoje słowa wiec musisz byc tepa maksymalnie!!! jak Ty wogóle
    znalazłas sie na trzecim roku!!!!???
    a co do pytania poczatkowehgo to Ci mówie powinnas powiedziec i tu przykład
    który juz podawałem:
    pracodawca nie pytał a ona nie powie wiec to jest ok? ona sypia z 10 facetami
    ale chlopak nie pyta z iloma sypia wiec ona mu nie mowi - tak tez jest ok?

    a poza tym jak Ci nie pasuje opinia na forum to nie pisz zeby wiecej ta osoba
    sie nie udzielała na forum bo to jest forum publiczne i kazdy moze wyrazic
    swoja opinie! jak Ci sie nie podoba to nie musisz jej brac pod uwage! ale po
    cholere sie pytasz? zeby Ci wszyscy powiedzieli zebys oszukała szefa ??? sorry
    zataiła przed nim istotną wiadomość... ciąża trwa 9 miesiecy ale bedziesz sie
    zwalniac z [pracy na badania i wizyty u lekarza potem macierzynki a organicacja
    pracy w firmie leży... miałem podobną sytuacje w banku ze panna zaszła, ale ona
    pracowała tam juz kilka lat - tez sie zwalniała, poszła na macierzynski i tak z
    niej pozytku wielkiego nie było i jak tylko dowiedzieli sie przełożeni ze jest
    w ciązy na jej stanowisko przeszedł inny pracownik, żeby praca była wykonywana
    regularnie - nie wiem na jakie stanowisko ty sie ubiegałaś ale wyobraź sobei ze
    sa takie, na których codziennie trzeba wykonac okreslone czynnosci i nie mozna
    sobie pozwolic by tego nie zrobić choć jeden dzień w roku... jak ciebie nie
    ma... ktos inny musi to zrobić... rozumiesz juz moje przekonanie dlaczego moi
    zdaniem powinnas powiedziec o ciazy? a takie wyzywanie mnie od buraków przy
    jednoczesnym stwierdzeniu ze na studiach sie niczego nie nauczyłas nie swiadcza
    z kolei najlepiej o Tobie... to takie pytanie - to po jaką cholere studiujesz?
    dla kwitka? i bede pisał kiedy bede chciał i gdzie bede chciał... najlepiej
    jest zamknąc gęby krytykujacemu ewentualnie go wyzwać od buraków... to takie
    banalne prawda?