PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdbiór 2 dni Swiat Boz. Narodz. › Re: Odbiór 2 dni Swiat Boz. Narodz.
  • Data: 2004-12-23 12:13:09
    Temat: Re: Odbiór 2 dni Swiat Boz. Narodz.
    Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A teraz mam zagadkę odnośnie tych dni wolnych. Przypadek autentyczny i
    > dlatego problemy były z tym w maju:
    > - pracownik zatrudniony 4 maja 2004
    > - przypominam 1 maja to sobota, 2-niedziela, 3- poniedziałek wolny.
    > - za 1 maja, sobotę należał się dzień wolny
    > - w firmie dzień wolny zrobiono bodajże 17 maja
    > - wymiar czasu pracy za cały miesiąc to 19 dni *8h=152h

    Ten pracownik moim zdaniem tez ma wolne mimo iz nie nabyl do niego praw (bo
    nie pracowal) - bo rozpatruje na korzysc pracownika!

    Wyobraz sobie inna sytuacje w grudniu 20 zatrudniono pracownika a zaklad
    wolne za 25 zrobil sobie 17grudnia - i co? należy mu sie wtedy dodatkowy
    dzień do końca miesiąca??