PracaGrupypl.praca.dyskusjeOd czego zacząć?? › Re: Od czego zacząć??
  • Data: 2007-03-12 21:56:59
    Temat: Re: Od czego zacząć??
    Od: Bartsmz <C...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Mar 2007 11:50:29 -0700, Bart Ogryczak wrote:

    > wxWidgets

    oops przepraszam, a myslalem, ze ta biblioteka ( jestem pelen uznania dla
    czlowieka, ktory to pisal), niestety pod linuxem zbyt ladnie nie
    chodzi.....Szczerze zaluje, bo chetnie przenioslbym aplikacje pod pingwina,
    ale niestety jeszcze troche wody uplynie. Jasne, ze aplikacje od razu nie
    sa super, ale to tylko potwierdza hipoteze, ze lepiej uczyc sie pod
    windowsem, bo jest po prostu latwiejszy w oprogramowaniu ( latwiejszy nie
    oznacza lepszy). Prosze mnie zle nie zrozumiec. Jestem za.... pisaniem
    aplikacji "wieloplatformowych", ale niestety na tym cza sie znac, a za duzo
    osob niestety nie znam, ktore pisalyby np: pod kilkoma platformami
    jednoczesnie. Prosze spojrzec sobie na roznego rodzaju zrodla bibliotek
    pisane chocby pod dwa systemy. ifdef mnozy sie bez liku. Mowa tu czywiscie
    o skomplikowanych bibliotekach. Niestety roznice imlementacji czegokolwiek
    w kazdym z systemow sa ogromne. To nie "je.bajka" - to je bitwa. Nie
    spierajmy sie prosze o to, iz to jest to proste, bo niestety dla wiekszosci
    nie jest. Jesli chodzi o api - toi nie bede sie wypowiadal o api np linux'a
    czy solaris'a, bo nie znam sie na nim, choc z duzym prawdopodobienstwem
    mozna stwierdzic, iz jest lepiej napisane niz pod wiadomo jakim systemem.
    Tu niestety api.....pozostawia wiele do zyczenia.