PracaGrupypl.praca.dyskusjeOd czego zacząć??Re: Od czego zacząć??
  • Data: 2007-03-12 21:55:42
    Temat: Re: Od czego zacząć??
    Od: "mihau" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Mar, 20:00, Tomasz Motyliński <m...@w...eu> wrote:

    > Odpuść sobie, informatyk to nie gość który siedzi przed klawiaturą i sobie
    > gra, to gość który kładzie okablowanie strukturalne, przygotowuje
    > komputery, pisze oprogramowanie.

    ja powiem tak: informatyk, który kładzie kable i dłubie w zepsutych
    pecetach, choć tego nie lubi, to dupa nie informatyk.

    żadna inna branża w tych czasach nie daje jednocześnie takiego
    szerokiego i dynamicznie rosnącego spektrum specjalizacji, tak tanich
    materiałów edukacyjnych i tak dobrych zarobków dla specjalistów. kto,
    jak nie informatycy, może zmieniać pracę na bardziej interesującą/
    lepiej płatną co rok i nikt nie będzie na nich krzywo patrzył?

    chłopak dobrze wybrał, a ty go próbujesz zniechęcić. jak się naprawdę
    zainteresuje i przyłoży do nauki, to jeszcze kawał z tych złotych lat
    informatyki zaliczy, zanim się rynek nasyci specjalistami. a wtedy on
    będzie już doświadczonym specjalistą, więc prawdopodobnie do emerytury
    nie dowie się co to bezrobocie czy niskie zarobki.

    --
    mihau