PracaGrupypl.praca.dyskusjeOd czego zacząć?? › Re: Od czego zacząć??
  • Data: 2007-03-12 22:36:03
    Temat: Re: Od czego zacząć??
    Od: Bartsmz <C...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyznajesz taką zasadę że jeżeli tak nie jest to znaczy że to musi być złe?
    Alez ja wcale nie powiedzialem, ze jesli tak nie jest to jest zle. Po
    prostu nie jest tak jak bysmy tego chcieli...niestety. Ale to jest walka
    tytanow. Nam sie tylko przygladac pozostalo. Choc jest jeszce promyk
    nadziei - tacy ludzie jak Ty, ale to rzadkosc. Niestety wiekszosc z nas nie
    moze sobie pozwolic na linuxus pisania pod wieloma platformami