PracaGrupypl.praca.dyskusjeOd czego zacząć?? › Re: Od czego zacząć??
  • Data: 2007-03-12 14:06:26
    Temat: Re: Od czego zacząć??
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1173706762.453847.84070@t69g2000cwt.googlegroup
    s.com
    g...@g...com <g...@g...com> pisze:

    > To jaka jest wysoka ranga w świecie informatyki??
    Bill Gates. ;)
    A bardziej poważnie to bym przycelował w projektanta systemów. Niekoniecznie
    informacyjnych (choć to mój kierunek ;)). Może systemów przemysłowych klasy
    MRP, a jeśli już coś z programowaniem to może urządzeń przemysłowych (mam
    znajomych zajmujących się tą dziedziną). Prawdę mówiąc moja praca nie
    pokrywa się ściśle z kierunkiem wykształcenia a tu czas biegnie w
    błyskawicznym tempie i realia zmieniają się tak samo szybko, więc raczej
    niech ten temat opisze ktoś bardziej kompetentny, jesli mu się zechce.

    > Pozatym oprócz polskiego to jakoś odpowiedź mi się żadna nie rodzi...
    Po pierwsze "poza tym" pisze się rozdzielnie.
    Po drugie jesteś niedomyślny - umiejętność poprawnego pisania jest ważna w
    każdym języku. W języku programowania także, by nie rzec - przede wszystkim.

    --
    Jotte