PracaGrupypl.praca.dyskusjeOd czego zacząć?? › Re: Od czego zacząć?? [OT]
  • Data: 2007-03-12 14:14:59
    Temat: Re: Od czego zacząć?? [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:et3mbr$sle$1@news.interia.pl Jackare
    <j...@i...pl> pisze:

    > Napisz program.
    > Zapytasz pewnie jaki...
    Miałem kolegę, wiele lat temu, fascynata programowania (programowanie
    nazywał jedną z dziedzin sztuki), a zaczynał w... Turbo Pascalu.
    I on jeszcze na początku studiów zaczął tworzyć jakiś tajemniczy program.
    Pytaliśmy go co ten program będzie robił i on niezmiennie odpowiadał:
    "wszystko". Pisał go wiele lat, nikt nie widział efektu działania choćby
    jednej procedury (dla młodszych - kiedyś programowało się strukturalnie, nie
    obiektowo, a języki proceduralne narzucały styl wstępujący lub zstępujący).
    Nie znam dalszych losów tego projektu, zaś kontakt z twórcą straciłem kilka
    lat temu.
    Może to jednak jest jakiś pomysł?? ;))

    --
    Jotte