PracaGrupypl.praca.dyskusjeOd czego zacząć?? › Re: Od czego zacząć??
  • Data: 2007-03-12 14:38:23
    Temat: Re: Od czego zacząć??
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Złe podejście.
    > Język to narzędzie. Wybiera się narzędzie odpowiednie do wykonania
    > konkretnego zadania. Śrubokręt przydaje się przy wkręcaniu i wykręcaniu
    > śrub, ale chcesz nim deski ciąć?
    Jak mam wiedzieć co chcę robić skoro tego nie spróbowałem?? Tak jakby
    niemowlak powiedział że lubi lody waniliowe ale ich nie próbował... A
    co chciał bym konkretnie robić... raczej pisać program do np. drukarki
    to mnie raczej nie rajcuje. Jak się tworzy gre to jest potrzebna
    grafika komputerowa (może właśnie tym się zająć, gry to teraz maszynki
    do robienia pieniędzy, jak jest dobra) Może na początek jakieś proste
    programy np. notatnik (to jest raczej program i chyba nie jest zbyt
    skomplikowany).