PracaGrupypl.praca.dyskusjeOd czego zacząć?? › Re: Od czego zacząć??
  • Data: 2007-03-12 14:40:48
    Temat: Re: Od czego zacząć??
    Od: Artur Zabroński <a...@...stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    g...@g...com wrote:
    > Nie wybiorę jednego, najpierw spróbuje nauczyć się jednego, później
    > innego i zdecyduje w końcu czym chcę się zajmować... Jak napiszecie mi
    > coś więcej to wybiorę jeden i spróbuje (wybiorę ten który będzie mnie
    > najbardziej interesował...) Gdzieś czytałem że należy zacząć od
    > Pascala a post niżej że jest on przestarzały i lepszy np. delphi...
    > Dla tego liczę na wasze opinie
    Jeżeli chcesz pisać użytkowe programy to nie rób takiego błędu jak robi
    wiele osób biorąc Delphi. Weź pod uwagę to że program ma być przenośny a
    nie tylko pod Windows. Do takich rzeczy już lepiej nadaje się C/C++ z
    jakimś cross-platformowym toolem np Qt/GTK2+ lub Java/C#.

    --
    Artur Zabroński

    E-mail: artur (dot) zabronski (at) gmail (dot) com
    Jabber: artur (dot) zabronski (at) gmail (dot) com