PracaGrupypl.praca.dyskusjeOd czego zacząć?? › Re: Od czego zacząć??
  • Data: 2007-03-12 13:20:19
    Temat: Re: Od czego zacząć??
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1173704618.924709.152160@n33g2000cwc.googlegrou
    ps.com
    g...@g...com <g...@g...com> pisze:

    > Obiecuje że będe kożystał
    Kłamiesz.
    To widać.

    > ze spellchcekerów, i jak się pomyle w
    > pisowni to będzie wyłącznie jego wina :D (czy takie obiecywanie nie
    > jest troche dziecinne??)
    Być może. Ale pisanie z haniebnymi ortami jest bardzo tumańskie - a to o
    wiele gorsze. Poza tym - półżartowałem.
    BTW - pieprzyć spellcheckery, jak ktoś ma zwyczaj czytać literaturę a nie
    tylko graffiti, to mimowolnie wzrokowo zapamiętuje wygląd prawidłowo
    napisanego wyrazu czy zwrotu. Potem jak sam pisząc walnie babuna, to może
    nie znać regułki ale widzi, że coś nie tak to wygląda i poprawi. Tylko
    trzeba czytać, wzbogacać język i nabierać erudycji.

    Chcesz być programistą, to wprawdzie niezbyt wysoka (choć IMO ciekawa) ranga
    w świecie informatyki, ale umiejętność poprawnego pisania ma w tej pracy
    dość fundamentalne znaczenie. Pytałeś od czego zacząć - chyba odpowiedź się
    sama rodzi, nie?

    --
    Jotte