PracaGrupypl.praca.dyskusjeOd czego zacząć??Re: Od czego zacząć??
    From: g...@g...com
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Od czego zacząć??
    Date: 12 Mar 2007 06:13:37 -0700

    > albo jesteś specem w grafice albow programowaniu. I raczej nie polecał bym
    mieszania tego wszystkiego
    > razem. Bo to tak jakby reżyser filmy chciał robić muzykę do niego i
    > jeszcze grać w tym filmie.
    Napisałem iż chce zajmować się programowaniem a grafika to było by
    moje małe hobby (chyba jak będę programistą to mogę od czasu do czasu
    pobawić się trochę grafiką)
    > I ostatnią najważniejsza rzeczą. Informatyki nie nauczysz się ot tak o !
    > To trzeba kochać i trzeba się
    Wiesz inaczej nie wybierał bym tej ścieżki, ja uwielbiam wszystko co
    związane z komputerami(potrafię dniami siedzieć i szukać artykułów,
    nowości i nowinek itd.)... Ale nie wiem od czego zacząć, bo
    zainstalowanie spellcheckera to nie jest krokiem aby być
    programistą...