PracaGrupypl.praca.dyskusjeOFERTA PRACY › Re: OFERTA PRACY
  • Data: 2003-09-22 07:32:28
    Temat: Re: OFERTA PRACY
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> wrote:

    > dobrym zwyczajem jest po prostu po odrzuceniu postu - a juz
    > _zwlaszcza_ konkretnym zapytaniu udzielenie odpowiedzi. dokladnej.

    Tłumaczyłem to już zdaje się gdzieś obok w innym wątku. Niestety 50% ludzi
    ma odspamiacze. Nie da się tego zrobić automatem. Co więcej - przez pierwsze
    kilka dni odsyłane były informacje o niezgodności z FAQ. I co? I nic. Nadal
    przychodziły te same ogłoszenia od tych samych osób. [1]

    [1] Aczkolwiek myślę właśnie nad sposobem zautomatyzowania jednak tych
    odpowiedzi. Być może przy pomocy jakiegoś FAQ-bota, czy innego. Dobre rady
    mile widziane.

    Na razie waham się między wysyłaniem całego FAQ, urla do FAQ, a kawałków
    FAQ, których artykuł się nie trzyma.

    --
    Przemysław Maciuszko