PracaGrupypl.praca.dyskusjeOFERTA PRACY › Re: OFERTA PRACY
  • Data: 2003-09-22 08:31:37
    Temat: Re: OFERTA PRACY
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> wrote:

    > Tak. I nie jest to jedyna grupa moderowana. Natomiast w zadnych
    > zasadach nie ma napisane, ze ludzi postujacych na grupe i pytajacych
    > nalezy traktowac arogancko i jak polglowkow.

    Oczywiście, że nie należy. Jeśli ktoś potraktował moje zachowanie w ten
    sposób - przepraszam. Po prostu nie jestem zwolennikiem bezmyślnego
    ubliżania komuś i naskakiwania, tylko dlatego, że ktoś nie ma ochoty czegoś
    tam przeczytąć, zrozumieć i zastosować się.
    Akurat w przypadku ppo precedensy są niebezpieczne. Puszczę jeden artykuł
    dosyć mocno oddalony od FAQ (np. z brakiem miejsca pracy w temacie), a zaraz
    posypie się lawina innych, motywujących 'o tutaj się taki pokazał, a też nie
    miał'.

    > Jak nie masz cierpliwosci odpowiadac na setne pytanie typu "dlaczego
    > post nie zostal umieszczony" to moze nie powinienes byc moderatorem.

    A czy mogłabyś lekko zmienić nastawianie do mojej osoby? Ciągle widzę tylko
    ataki z Twojej strony i to raczej personalne. Więc proszę - przestań już.
    Dziękuję.

    --
    Przemysław Maciuszko