PracaGrupypl.praca.dyskusjeOFERTA PRACY › Re: OFERTA PRACY
  • Data: 2003-09-22 08:28:42
    Temat: Re: OFERTA PRACY
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BLACK.CO <s...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości

    > jakie kurma testy ?
    > chcę dać proste ogłoszenie a tu ktoś mnie blokuje kurna niewiedzieć czemu
    > gorzej niż w powiatowym urzędzie bezrobocia
    >
    > nara brachu

    Chłopie - jeśli dla ciebie napisanie prostegu postu spełniającego kilka
    oczywistych punktów (polecam kliknąć na kilka postów zamieszczonych na
    p.p.o.) jest kwadraturą koła, to mam wątpliwości, czy jesteś poważnym
    pracodawcą. Jesli przeczytanie FAQ (lektura na dwie mintuty), zrozumienie
    jego zawartości (zupełnie oczywistej) i napisanie kilku zdań zgodnych z
    tymże jest barierą nie do przejścia, to mam wątpliwości, czy na przykład
    potrafisz napisać i podpisać ze zrozumieniem umowę o prace - obawiam się, że
    pismo znacznie trudniejsze i o większym znaczeniu niż jakiś prościuteńki
    post.