PracaGrupypl.praca.dyskusjeOFERTA PRACY › Re: OFERTA PRACY
  • Data: 2003-09-22 09:07:38
    Temat: Re: OFERTA PRACY
    Od: "Killoff" <k...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "BLACK.CO" <s...@i...pl> wrote in message
    news:3f6ea660$1@news.it-faq.pl...

    > Dla ciebie zasady są widać ważniejsze od tego czemu służą.
    > Takie postępowanie wygląda mi na działanie najgorszej klasy urzędola
    > z urzędu bezrobocia

    Dla Pana Przemka nie ma znaczenia to, że ktoś przez jego upierdliowść
    nie znajdzie pracy.
    Liczy się tylko to aby postawić na swoim.

    Ciekawy jestem ile ciekawych ogłoszeń nie trafiło na tą grupę, tylko
    z tego powodu, bo temat nie spodobał się moderatorowi ?

    Nic dodać nic ująć: KLASYCZNY POLSKI POST PRL-OWSKI URZĘDAS !

    Kiloff