PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
  • Data: 2008-08-19 07:50:35
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > No cóż, albo bierze na siebie odpowiedzialność, albo wykonuje ją pod
    > kierownictwem... Jeśli pod kierownictwem to i tak w ramach jakiśram,
    > które obowiązują w firmie, więc jakiegoś kodeksu - pisanego czy tez nie,
    > ale takiego jaki występuje w danej firmie. Ja jednak jak sie zatrudniam
    > wolę mieć do przeczytania jedną/dwie strony umowy niż za każdym razem
    > studiować całość. To że KP nie jest doskonały zdaję sobie sprawę, jest
    > wiele punktów, które mi nie pasują, pewnie jest też wiele takich, które
    > nie pasują innym. Może uda się je zmienić, ale nie to jest istotne.
> [...]

    Co nie znaczy, że KP musi być obowiązkowy w stosunku pracy. Osoby
    nieczytate mogą podpisywać jedną stronę i resztę mieć w kodeksie (nie
    wiem po co, skoro i tak go nie rozumieją), a osoby czytate mogą zechcieć
    określić swoje obowiązki inaczej niż w KP, na przykład wolą zamiast
    chorobowego mieć 1000zł więcej wynagrodzenia zasadniczego itp.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz