PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
  • Data: 2002-12-16 14:38:27
    Temat: Re: O Adamie i nie tylko
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > A co z tymi ktorych na nie nie stac?

    A to ich problem, żeby BYŁO ich stać. Jeżeli ktoś nie chce pracować, to
    niby czemu inni mają go utrzymywać? Jego wybór.

    > Prawdopodobnie po jakim czasie zaczeloby to tak funkcjnowac. Ale jeszcze
    > raz j.w.
    Tak samo j.w.

    > Specjalnie nie przytne swojego cytatu. Przeczytaj jeszcze raz i powiedz
    > gdzie ja tam napisalem, ze nie chcieli. Ja sie przeciez wyraznie zapytalem
    > o takich, ktorych nie stac.
    Ci, którzy nie maja na ubezpieczenie to ci, którzy nie chcą pracować.

    > Udziel mi wyrazniej odpowiedzi. Co zrobic z
    > kims kto ciezko zachoruje, a nie byl ubezpieczony bo np nie mial pracy?

    A to juz jego wybór, że nie chciał mieć pracy.

    > Leczyc, zostawic i czekac az umrze czy dobic? Zrozum, ze to co mowisz
    > pociaga wlasnie taki konsekwencje.

    Zgadza się. To przykład mówiący, że kiedy nie 'pomaga' się
    niedopaspowanym do życia, to jest lepiej.
    --