PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
  • Data: 2002-12-17 00:24:21
    Temat: Re: O Adamie i nie tylko
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <l...@w...pl> wrote:
    > prawdopodobne), czy moze lew? Jak wam dac test na IQ jaki bedzie rezultat?
    > (ja obstawiam odwrotny). Jak w koncu tlumaczyc, ze z roznych testow

    O, widzisz - wychodzi, że nigdy nei widziałeś rzetelnych badań IQ, ani
    też nei rozumiesz czym jest IQ.

    A IQ to współczynnik liczony w ten sposób, że 100 wyznacza średnią
    inteligencję dla danego wieku i środowiska.
    Oznacza to, że nie można porównywać sesnownie ludzi z różnych środowisk,
    bo to, co przydatne jednym może być zupełnie nieprzydatne innym. Co
    więcej - inteligencja to tylko zdolnośc umysłowa do przystosowywania
    się. Zauważ, że w przypadku jaki podałeś osoba o większej inteligencji
    może skonstruować broń - to kwestia czasu. Jednak zauważ, że w przypadku
    jaki podałeś zmieniasz warunki tylko jednemu człowiekowi.
    Wyjętego z buszu wstaw do miasta, a osobnika z miasta do buszu. Wyniki
    mogą być zupełnie odwrotne.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313