PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy serwis Pracodawcy.Info › Re: Nowy serwis Pracodawcy.Info
  • Data: 2008-06-15 19:59:38
    Temat: Re: Nowy serwis Pracodawcy.Info
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g33rh9$dvp$1@news.onet.pl r...@p...info
    <r...@p...info> pisze:

    > Puste słowa!!!
    1. Guzik mnie obchodzi co o tym myslisz.
    2. Miałeś zamknąć temat "ze strony redakcji" - umiesz słowa dotrzymać?
    3. Tnij lamo to, co zbędne, OK?

    > Mam nadzieje że się mylisz a serwis się rozwinie!!!
    Niech sie rozwija.
    Nawet mimo tego, że ci się wykrzyknik zacina.

    > Co do możliwości logowania danych na serwerze to z tym jednym sie z Tobą
    > zgodzę to nie jest grupa na tą dyskusję.
    Mnie twoja zgoda na cokolwiek nie jest do niczego potrzebna.

    > Ale jak coś komuś zarzucasz to proszę Cie nie mówi jak polityk tylko
    > konkretnie.
    Bezpłatnych korków udzielam tylko tym, którym mi się spodoba ich udzielić.
    Tobie mi się nie spodobało - masz pecha.

    > Bo w tym momencie się TY ośmieszasz.
    To na szczęście tylko twoje zdanie. Ergo - bez znaczenia.

    > A ja w na 100% gwarantuję że nie możliwości dojścia do tego który
    > użytkownik co w serwisie napisał. Chyba że dany użytkownik się pod tym
    > podpisze!
    Nie łżyj.
    Jeśli on sam o to odpowiednio zadba, to może i nie.
    Ale jeśli tego nie zrobi - to wiadomo.

    --
    Jotte