PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy cesarz na rynku ITRe: Nowy cesarz na rynku IT
  • Data: 2008-04-30 09:22:46
    Temat: Re: Nowy cesarz na rynku IT
    Od: "Buddy" <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Any User" <u...@a...pl> wrote in message
    news:fv9d9m$pre$1@opal.icpnet.pl...
    > Oczywiście, że dobry. Większa firma, to lepsza jakość usług i ogólnie
    > wyższe standardy.
    >
    > A do tego dochodzi jeszcze zysk z globalizacji, np. przeniesienie drogich
    > stanowisk pracy do tańszych regionów.

    ale czy dobry dla nas, pracowników z PL ? Obawiam się, że oprócz tego że
    jest to powoli monopolista, to pewnie wewnątrz mają taki chaos, że głowa
    mała. Wiem jak to bywa w dużych firmach - jesteś tam anonimowym
    kowalskim, jak nie Ty wytrzymasz, to na Twoje miejsce mają setkę innych
    kandydatów: bo "jesteśmy najpotężniejszą firmą" itd. a jeśli chodzi o jakość
    usług to nie zawsze idzie to w parze: kasa, kasa, kasa.