PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieudolny czlonek grupy - problemRe: Nieudolny czlonek grupy - problem
    From: "gslabs" <gslabs@_neverspam_.wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nieudolny czlonek grupy - problem
    Date: Wed, 27 Jul 2005 22:02:21 +0100

    "kantor" <k...@z...olsztyn.pl> wrote in message
    news:dc7gpl$aqd$1@flis.man.torun.pl...

    > Poprostu nie widzę możliwości trzymania w zespole trutnia który niema
    > pojęcia o robocie programistycznej.

    Truten :) To slowo pasuje...
    Ktos powiedzial, ze to zespol trzeba zwolnic, a zostawic trutnia. Zespol,
    ktory pracuje
    efektywnie od dawna i odnosi sukcesy, ktoremu dokoptowuja trutnia,
    zwiekszajac
    tym samym wymagania, a zmniejszajac efektywnosc. Ten zespol nadaje sie do
    wyrzucenia? To kto przejmie robote do wykonania? A kto przejmie trutnia????

    Ciag dalszy jest taki: kierownik grupy (i pisalem ze jest nas raptem
    trzech!) odbyl
    wczoraj rozmowe z naszym gosciem (chcialem napisac "nowym" ale on juz jest
    od
    pazdziernika!) , przypominajac (to wazne!) , wg jakich standardow miala
    byc robota wykonana i dajac do myslenia, ze obecne efekty prac delikwenta
    powinny byc
    przedstawione dyrektorowi. Zeszlo jak zwykle na "niedogadanie sie". A do
    mnie delikwent
    sie nie odzywa... Mimo ze lider grupy nie wspomnial o mnie ani slowem.

    Wg mnie sa po prostu ludzie, ktorzy nie potrafia pracowac w grupie, nie
    potrafia przyznac
    sie do bledu, wreszcie nie potrafia pogodzic sie z tym ze wiek nie jest
    wyznacznikiem
    wiedzy, polotu czy inteligencji.
    Ale wychodzi na to, ze bedziemy pracowac ze soba dalej. Bede informowal.

    pozdrawiam
    gslabs