PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieuczciwy "pracodawca"Re: Nieuczciwy "pracodawca"
    From: "dead star" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nieuczciwy "pracodawca"
    Date: Thu, 1 May 2003 10:06:58 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@k2.netblok.pl

    Użytkownik "chlodny_" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b8qg56$9me$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "PROZAiC" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ponad

    > witam,
    >
    > mysle, ze mozesz zrobic nastepujaca rzecz - zrzeszyc sie w grupe, jesli
    jest
    > was wiecej,
    > i postawic prezesowi firmy ultimatum - albo wyplaci wam kase i zalatwi
    > wszystkie formalnosci
    > albo zrobicie mu taka "reklame" w mediach ze juz nikt nigdy nie odpowie na
    > ogloszenie prasowej
    > tej firmy...... jesli was zbyja/wysmiejea to zrobicie to - napiszczie do
> [...]

    Witam
    Mysle sobie, ze moglbys napisac list polecony w ktorym poprosisz o umowe,
    wyplate zaleglej kasy za okres probny oraz jeszcze kilka innych rzeczy.
    Jesli firma nie zareaguje wtedy automatycznie przyjmuje wszystko co
    napisales do swojej wiadomosci. W tej sytuacji masz na pismie potwierdzone
    warunki a ze nie odpowiedzieli to juz ich problem. Poza tym kodeks cywilny
    dopuszcza umowy ustne ale to juz temat dla prawnika.
    Mozesz w tym liscie poleconym napisac nawet ze omowiliscie sie na np 10
    000,00 PLN wtedy ich to ruszy - jesli znaja prawo to zareaguja.
    Wychodze z zalozenia " jak kuba bogu tak bog kubanczykom"
    Acha jeszcze jedno a mianowicie badz ostrozny w osadach publicznych bo moga
    cie oddac do sadu za utrate klientow i obciazyc z tego tytulu np.
    odszkodowaniem lub czyms gorszym
    Pozdrawiam;
    Krzysztof Sz.