PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieuczciwy "pracodawca"Re: Nieuczciwy "pracodawca"
  • Data: 2003-05-01 06:51:15
    Temat: Re: Nieuczciwy "pracodawca"
    Od: "chlodny_" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PROZAiC" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b8ohsv$2pg$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam problem z "pracodawcą".
    > No i właśnie.
    > 1. Czy Sąd Pracy zajmie się tą sprawą?
    > 2. Jeśli tak, jakie mam szanse na odzyskanie pieniędzy?
    >
    > Bardzo Wam dziękuję za wszelką pomoc.
    > Strasznie tych pieniędzy potrzebuję, a tu nie dość, że straciłem przez tą
    > firmę (a co mi tam - TELEADRESON - internetowa baza danych o firmach)
    ponad
    > miesiąc, który mógłbym wykorzystać na znalezienie innej pracy a nie
    > dostałem ani grosza, to jeszcze wyłożyłem (a raczej wyłożę) ze swojej
    > kieszeni pieniądze za telefony (nawiasem mówiąc, wychodzące już mam
    > zablokowane
    >
    > pozdrawiam
    > Piotr Jańczyk
    > vel
    > PROZAiC

    witam,

    mysle, ze mozesz zrobic nastepujaca rzecz - zrzeszyc sie w grupe, jesli jest
    was wiecej,
    i postawic prezesowi firmy ultimatum - albo wyplaci wam kase i zalatwi
    wszystkie formalnosci
    albo zrobicie mu taka "reklame" w mediach ze juz nikt nigdy nie odpowie na
    ogloszenie prasowej
    tej firmy...... jesli was zbyja/wysmiejea to zrobicie to - napiszczie do
    kazdej wiekszej lokalnej gazety
    w miescie gdzie firma ma swoje przedstawicielstwa, mozecie wyslac listy do
    ich klientow,
    (banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, instytucje finansowe, agencje reklamowe
    etc.)
    ze korzystajac z uslug firmy wspieraja postawe antyspoleczna i zladziejska
    etc. - potem list polecony
    do prezesa z zalacznikiem z info ze te firmy wkrotce podziekuja za
    wspolprace ;-)

    a swoja droga ktos moglby w koncu zauwarzyc problem i zaczac pietnowac takie
    firmy
    moze jakas ogolnopolska akcja w mediach ;-)

    pozdr,
    chlodny_