PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieuczciwy "pracodawca"Re: Nieuczciwy "pracodawca" - Dzieje się!
  • Data: 2003-05-06 20:20:33
    Temat: Re: Nieuczciwy "pracodawca" - Dzieje się!
    Od: "PROZAiC" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad Chechłacz wrote:

    > A swoją drogą Twoje zagranie też nie jest do końca w porządku

    Bo i nie miało być!
    Dziwisz się?

    Poza tym, moje zachowanie nie jest karalne.
    Zwłaszcza jeśli wziąć pod uwagę, że dla właściciela firmy, elektroniczne
    sposoby
    komunikacji NIE SĄ wiążące prawnie, co sam mi napisał, odmawiając
    komunikowania się via e-mail.
    Poza tym to nie potwarz, oszczerstwo, ani zniesławienie.
    To po prostu prośba o pomoc, a zarazem ostrzeżenie dla innych, że rządzący
    tą firmą ludzie,
    nie zawsze mogą służyć za personifikację uczciwości.
    Chyba nie karze się w tym kraju osób wskazujących palcem i krzyczących przy
    tym:
    "Łapać złodzieja! Ukradł mi portfel z całą wypłatą!"

    To tyle.

    PROZAiC