PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie psujcie rynku › Re: Nie psujcie rynku
  • Data: 2004-08-17 22:10:28
    Temat: Re: Nie psujcie rynku
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gwozdecki <g...@w...pl> wrote:
    > Powiedz mi ktory pracodawca nie zaniza stawek? Ja znam mnustwo pracodawcow
    > ktorzy zanizaja stawki i maja w dupie to czy Ci sie podoba czy nie.

    Kiepscy pracodawcy. Źle opłacany i poniżany pracownik nie będzie pracował
    wydajnie i nie przyczyni się do rozwoju firmy. Jeśli pracodawca jest
    rozsądny, to poszuka złotego środka pomiędzy wynagrodzeniem pracownika tak,
    żeby był szczęśliwy a ograniczaniem wydatków firmy.

    A jeśli pracodawca ma kompleksy i chce pokazać 'co to on nie może', to
    długo nie pociągnie.

    P.