PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nie psujcie rynku

  • 1. Data: 2004-08-17 09:05:02
    Temat: Nie psujcie rynku
    Od: Bartosz Grzesiak <b...@g...pl>

    Ostatni zostalem zmuszony do umieszczenia ogloszeni na ppo odnosnie
    geologa we Wrocławiu, jak sie dowiedzialem po fakcie stanowisko jest już
    obsadzone. Szefowa natomiast wzywa osoby na rozmowę celem
    cyt:".. zorientowania sie w zadaniach na rynku..."?

    Jak dla mnie jest przejaw wstretnego zachowania. Ludzi idacy na rozmowe a
    przekonani ze maja jakas szanse. Przy pytaniu: "ile Pan/Pani
    chcialby/chcialaby zarabic" podaj strasznie niskie kwoty.

    Kochaniem, mowcie ze chcielibyscie zarabiac bajpnskie sumy.. a na co sie
    zgodzicie to juz wasza indywidualna sprawa... jak pracodawca chce was
    zatrudnić to i tak to zrobi, nawet jesli podacie ze chcielibycie zarabiac
    5000 miesieczni (no ja tak powiedzialem i zarabiam grosze jako informatyk
    na 1/2 etatu ot i caly paradoks :> )

    Pozdrawia
    Bartosz

  • 2. Data: 2004-08-17 10:12:15
    Temat: Re: Nie psujcie rynku
    Od: "Gwozdecki" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Bartosz Grzesiak" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 5000 miesieczni (no ja tak powiedzialem i zarabiam grosze jako informatyk

    Niekoniecznie. Znam przypadki gdzie to cena odegrala istotna role w
    zatrudnieniu pracownika.
    W dzisiejszych czasach mamy wyzysk i to straszny
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-08-17 10:24:45
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/17/2004 11:05 AM, Bartosz Grzesiak wrote:

    [...]
> [...]
    > 5000 miesieczni (no ja tak powiedzialem i zarabiam grosze jako informatyk

    Pracodawca ma zwykle "widełki" ile chce zapłacić i po wstepnym wyborze
    wybierze tego, kto najlepiej spełnia oczekiwania w granicach do przyjęcia.
    Pracodawca, o ile nie jest oszustem traktuje poważnie propozycje
    pracownika, a nie postepuje na zasadzie, że jak ktoś chce 5000 to da mu
    1500 brutto, tyle, że ta informacja wypłynie dopiero w tekscie umowy.

    Pracodawca wie, że zaniżenie wynagrodzenia ma krótkie nogi i że nalezy
    płacic przyzwoicie, ale to "przyzwoicie" nie znaczy dużo, nie znaczy
    nawet, że tyle co dotychczas płacono za podobną pracę.

    Pzdr: Catbert

  • 4. Data: 2004-08-17 11:32:20
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Bartosz Grzesiak" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > obsadzone. Szefowa natomiast wzywa osoby na rozmowę celem
    > cyt:".. zorientowania sie w zadaniach na rynku..."?
    Z takiego pytania można wyjść dyplomatycznie zawsze...

    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623
    http://www.mandrake.pl http://www.mandrake.int.pl

  • 5. Data: 2004-08-17 14:36:02
    Od: "Gwozdecki" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > płacic przyzwoicie, ale to "przyzwoicie" nie znaczy dużo, nie znaczy
    > nawet, że tyle co dotychczas płacono za podobną pracę.

    Powiedz mi ktory pracodawca nie zaniza stawek? Ja znam mnustwo pracodawcow
    ktorzy zanizaja stawki i maja w dupie to czy Ci sie podoba czy nie. Bo jak
    nie to przyjdzie kolejny koles na twoje miejsce ktory bedzie robil za tyle
    co ty. Niestety mamy dzis do czynienia z wyzyskiem. Znam ludzi ktorzy maja
    co innego w umowie a co innego dostaja na reke. Idz sie gdzies poskarzyc to
    odrazu dostaniesz kopa w dupe. Taka jest rzeczywistosc.

  • 6. Data: 2004-08-17 17:03:14
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia, a był to 17 sierpień (wtorek) 2004, osobnik ukrywający się
    pod pseudonimem Gwozdecki w wiadomości
    <news:cft558$829$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> [...]
    > co innego w umowie a co innego dostaja na reke. Idz sie gdzies poskarzyc to
    > odrazu dostaniesz kopa w dupe. Taka jest rzeczywistosc.

    To jak juz wyjdziesz z tego matriksa to zauwaz pracodawcow, ktorxy nie
    wyzyskuja i nie zanizaja stawek. Sa tacy i tacy.

    --
    Przemek
    http://photo.morsik.net

  • 7. Data: 2004-08-17 18:37:09
    Od: "Gwozdecki" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek Wrzesiński" <p...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:1168lz034vsmf$.dlg@morsik.net...
> [...]
    >
    > To jak juz wyjdziesz z tego matriksa to zauwaz pracodawcow, ktorxy nie
    > wyzyskuja i nie zanizaja stawek. Sa tacy i tacy.

    Zgodze sie ale ktorych jest wiecej? Moim zdaniem tych co zanizaja

  • 8. Data: 2004-08-17 22:10:28
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Gwozdecki <g...@w...pl> wrote:
    > Powiedz mi ktory pracodawca nie zaniza stawek? Ja znam mnustwo pracodawcow
    > ktorzy zanizaja stawki i maja w dupie to czy Ci sie podoba czy nie.

    Kiepscy pracodawcy. Źle opłacany i poniżany pracownik nie będzie pracował
    wydajnie i nie przyczyni się do rozwoju firmy. Jeśli pracodawca jest
    rozsądny, to poszuka złotego środka pomiędzy wynagrodzeniem pracownika tak,
    żeby był szczęśliwy a ograniczaniem wydatków firmy.

    A jeśli pracodawca ma kompleksy i chce pokazać 'co to on nie może', to
    długo nie pociągnie.

    P.

  • 9. Data: 2004-08-17 23:04:20
    Od: "Gwozdecki" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > żeby był szczęśliwy a ograniczaniem wydatków firmy.
    >
    > A jeśli pracodawca ma kompleksy i chce pokazać 'co to on nie może', to

    Zgadzam sie z Toba w 100%. :)
    Masz zupelna racje :)
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2004-08-18 06:47:41
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Gwozdecki" <g...@w...pl> wrote in message
    > Zgodze sie ale ktorych jest wiecej? Moim zdaniem tych co zanizaja

    1. Sygnaturki przedmówców się bezwzględnie wycina
    2. Posty przedmówców się tnie, zostawiając to do czego się odnosisz....
    3. Więcej z pewnością jest tych którzy "wyzyskują"...