PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadchodzi normalnośćRe: Nadchodzi normalność
  • Data: 2009-02-16 16:52:37
    Temat: Re: Nadchodzi normalność
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jackare pisze:

    > Nie ujmując żadnej z wymienionych przez Ciebie profesji należy zapytać
    > dlaczego ich przedstawiciele godzą się pracować za takie wynagrodzenie.
    > Pracują w państwowych instytucjach oferujących takie a nie inne
    > wynagrodzenia i sami z własnej nieprzymuszonej woli godzą się na to.
    > Osobiście, wolę zasranych menedżerków, gównianych szefów-byznesmenków i
    > innych pracujących po prostu dla pieniędzy niż mętne bagno układów i
    > układzików panujących w instytucjach państwowych obsadzonych przez kliki
    > rodzinne i kumoterskie, osobników z rozdania politycznego lub osadzonych
> [...]

    Wiesz co, może ja mam złe doświadczenia.
    Niemniej uważam, że w dowolnej "rynkowej" firmie, powyżej
    kilkunastu osób, zachodzą dokładnie te same mechanizmy.
    To się zaczyna chyba wtedy, gdy decyzje zaczynają
    podejmować osoby, które nie są właścicielami firmy.
    Czyli gdy powstaje kasta menedżerów, którzy zarabiają
    mniej więcej tyle samo, nieważne jak firmie się wiedzie.

    Stach
    --
    http://stachlewski.info