PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa rozstaju dróg stoi królewicz....kolejny test psychologiczny? › Re: Na rozstaju dróg stoi królewicz.. ..kolejny test psychologiczny?
  • Data: 2005-07-04 22:00:26
    Temat: Re: Na rozstaju dróg stoi królewicz.. ..kolejny test psychologiczny?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Tomasz Płókarz [Mon, 04 Jul 2005 23:35:16 +0200]:

    > Tak się zastanawiam, bo właśnie (tzn. od bieżącej nocy
    > począwszy) zaczynam _poważnie_ i "na gwałt" szukać roboty

    A to powodzenia, mam nadzieje ze masz wiecej samozaparcia niz
    ja, bo ja juz od miesiaca powinnam miec zarejestrowana sp. z o.o.
    i nadal nie widac, zeby sie na to zanosilo... :/ Lubie lato, ale
    w tym momencie szlag by trafil ta pogode...

    > - czy w ogóle nie porzucić formuły CV+LM - na rzecz
    > bezpośreniego odnoszenia się do tresci zawartych w ogłoszeniu
    > - jedno, dwa krótkie suche, szczere, rzeczowe zdania na każdy
    > punkt wymieniony w "wymaganiach" plus ewentualnie dodatkowe
    > atuty (równiez sucho) oraz oczywiście dane personalne. Myslisz,
    > że to dobry pomysł?

    Ja generalnie jak proponuje firmie wspolprace, to wysylam im
    dwuczesciowe papiery:
    1. Konkretna propozycja: co, w jaki sposob, dlaczego. (i czemu
    tak drogo ;>)
    2. Przekroj doswiadczenia i referencji. Krotko. Bez ozdobnikow
    i rozwlekania sie, za to dopasowane do profilu firmy.

    Tylko ze ja etatu nie szukam. Nie wiem na jakie stanowisko
    zamierzasz startowac, ale na pewno warto sie czyms wyroznic.
    Przy nizszych stanowiskach mi osobiscie podoba sie umiejetnosc
    oceny priorytetow i przedstawienia siebie jako czlowieka, nie
    tylko pracownika. Przy wyzszych, to ja jednak krzywo patrze
    na proby opowiadania jaki to jestem zaangazowany ;) bo gdyby
    nie byl, to by tego wyzszego wczesniej nie dostawal, nie?

    Anyway, kompletnego olania schematu CV+LM nie polecam, sporo
    ludzi moze wyrzucic tylko dlatego ze "cos tu jest nie tak".
    Natomiast w tym LM mozesz juz troche poszalec.

    Kira