PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa rozstaju dróg stoi królewicz....kolejny test psychologiczny? › Re: Na rozstaju dróg stoi królewicz....kolejny test psychologiczny? [dłuuuugie]
  • Data: 2005-07-07 06:46:48
    Temat: Re: Na rozstaju dróg stoi królewicz....kolejny test psychologiczny? [dłuuuugie]
    Od: Mariusz 'BB'Trojanowski <a...@i...sig.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-07-05 21:55, Tomasz Płókarz napisał(a) :

    > Ja wiem, że to Kafka, wyłącznie dzięki temu, ze odnosiło się doń
    > również znane mi dzieło pt. "To jest tytuł opowiadania, który pojawia
    > się w nim kilka razy" :)
    > A co tam, wkleję :)
    >
    > This Is the Title of This Story,
    > Which Is Also Found Several Times
    > in the Story Itself
    >
    > TO JEST TYTUŁ OPOWIADANIA,
    > KTÓRY POJAWIA SIĘ W NIM KILKA RAZY

    To jest pierwsze zdanie odpowiedzi, które może też służyć jako zdanie
    ostatnie albo nawet jako cały akapit i którego jedynym zadaniem jest
    stwierdzenie, że opowiadanie, które zacytowałeś jest PRZE-CU-DNE!!!

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Dzisiaj człowiek gubi zęby, jutro zaś amerykański dentysta wstawia mu