PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa rozstaju dróg stoi królewicz....kolejny test psychologiczny? › Re: Na rozstaju dróg stoi królewicz.. ..kolejny test psychologiczny?
  • Data: 2005-07-04 21:26:10
    Temat: Re: Na rozstaju dróg stoi królewicz.. ..kolejny test psychologiczny?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Tomasz Płókarz [Mon, 04 Jul 2005 23:05:27 +0200]:

    > Ciekawe przy tym, że w miarę postępów tego wariactwa, coraz
    > częściej słyszy się, że "nie mozna znaleźć dobrych pracowników".

    To akurat potwierdzam, mimo ze nie stosowalam nigdy w zyciu
    takich sztuk cyrkowych przy rekrutacji. Po prostu, ci dobrzy
    prace zazwyczaj maja, a 90% tych, ktorzy mi odpowiadaja na
    ewentualna oferte to "trzeci sort". Panienki swiecace prawie
    calkiem odkrytym biustem, faceciki w wyciagnietych sweterkach,
    wanna-be cokolwiek (np. programista). IDOL, jak bogackiego...

    > Popadamy w paranoję: pracodawcy kłamią w ogłoszeniach, aplikanci
    > kłamią w CV i listach motywacyjnych.

    A to drugie doprowadza mnie juz do obledu momentami. Bardziej
    wkurzaja mnie chyba tylko te wszystkie zwroty i okreslenia,
    majace zdaje sie podnosic atrakcyjnosc kandydata :> Jak czytam
    "jestem mlody, kreatywny, nie boje sie wyzwan!" to powaznie
    rozwazam tabletki uspokajajace...

    Z drugiej strony, jest to zrodlo nieustajacej rozrywki...
    Majstersztykiem byla np. dziewucha po studiach, chcaca byc
    ksiegowa, ktora upierala sie ze "jest bardzo kreatywna,
    otwarta na nowe rozwiazania". Do tej pory mam mieszane
    uczucia jak zastanawiam sie nad znaczeniem tego... ;-)

    Prywatnie zastrzelilabym wszystkich doradcow zawodowych
    i komisyjnie, na stosie, spalila wszystkie podreczniki pt.
    "jak szukac pracy". No, ale to tylko marzenia...

    Kira