PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa rozstaju dróg stoi królewicz....kolejny test psychologiczny?Re: Na rozstaju dróg stoi królewicz....kolejny test psychologiczny?
  • Data: 2005-07-04 20:53:49
    Temat: Re: Na rozstaju dróg stoi królewicz....kolejny test psychologiczny?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: jaQbek [Mon, 4 Jul 2005 16:43:16 +0200]:

    > A takie pytania czemuś służą, poza rozrywką dla HRowców ??

    A mnie zastanawia cos innego...

    Pewnie mam zaburzone proporcje, jako ze w rekrutacjach "na
    powaznie" udzialu z reguly nie biore...

    ..ale tak uczciwie, gdyby mi ktos na takowej zamiast jak
    czlowiek pogadac o konkretach, zaczal robic jakies testy,
    kazal rysowac grzewka, opowiadac historyjki, zatanczyc...

    ..to moja najpewniejsza reakcja byloby popukanie sie palcem
    w sam srodek czola. Wyraznie. Kilka razy.

    ..chyba, ze akurat mialabym dosc wariacki nastroj. Wtedy
    z duzym prawdopodobienstwem drzewko mialoby wyrazne rysy
    rekrutujacego, a krolewicz szedlby prosto do burdelu s/m.

    Bo przepraszam szanowni panstwo, ale jesli rozmawiamy sobie
    na temat pracy, to jest to negocjacja handlowa. Wpadlby ktos
    na pomysl robienia takich testow klientowi, dzieki ktoremu
    zarobi X-dziesiat tysiecy?
    No to czemu ze mnie ma sobie jaja robic?
    Jak bede chciala podzielic sie z HRowcem swoimi upodobaniami
    masturbacyjnymi czy traumami z dziecinstwa to je sobie opisze
    w liscie motywacyjnym... Moim zdaniem nie powinno go to za
    cholere interesowac.

    Zdaje sie, ze ominal mnie moment, w ktorym rynek pracy
    zmienil sie w cyrk, a kandydaci w malpy.

    Kira