PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa rozstaju dróg stoi królewicz....kolejny test psychologiczny? › Re: Na rozstaju dróg stoi królewicz....kolejny test psychologiczny?
    From: "Aleksander Galicki" <c...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Na rozstaju dróg stoi królewicz....kolejny test psychologiczny?
    Date: 4 Jul 2005 15:45:04 +0200

    > Nie, z pewnością nie wyklucza. Wszyscy tu w gruncie rzeczy piszemy "według
    > nas". W tym jednym przypadku uważam że wyklucza. Cytat: "Wg mnie jest to
    > jeden z przejawow magicznego myslenia w dzisiejszym biznesie." Biznes jest
    > dziedziną niezwykle pragmatyczną, regulowaną przez wymogi budżetowe,
    > procedury, nieznoszącą pomyłek i usankcjonowaną prawnie. Ten pragmatyzm ma
    > również swoich kontrolerów w postaci audytorów, czyli sproceduralizowanych
    > strażników.

    BTW: mam wrazenie, ze probujesz usankcjonowac racjonalnosc pewnych narzedzi
    tym, ze owe narzedzia da sie komus sprzedac. To, ze ktos jest gotow zaplacic za
    baumtest jeszcze nie swiadczy, ze baumtest ma sens. Poza tym nadmienie, ze
    psychometria jest rownie "nieznosząca pomyłek i usankcjonowana prawnie" co
    calkiem legalna sprzedaz zestawow z laleczkami vodoo.

    A.