eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeMystery shopper › Re: Mystery shopper
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!at
    lantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Sadika <o...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mystery shopper
    Date: Mon, 09 Oct 2006 14:02:15 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <egddtk$400$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <1...@i...googlegroups.com>
    <egcvbo$jbf$1@atlantis.news.tpi.pl> <egd715$nur$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bwd191.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1160395508 4096 83.29.227.191 (9 Oct 2006 12:05:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Oct 2006 12:05:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.7 (Windows/20060909)
    In-Reply-To: <egd715$nur$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:193675
    [ ukryj nagłówki ]

    kondi napisał(a):
    > bzdura totalna, chyba cos czytalas, cos slyszalas i nie do konca wiesz o
    > co chodzi, oczywiscie przy okazji najezdzajac na pomysl kontrolowania
    > jakosci uslug.

    Nie czytałam, nie słyszałam. Byłam świadkiem wielokrotnie. I nie
    przemawia przeze mnie frustracja z powodu złego ocenienia mnie samej.
    Obsługi klienta uczyłam się w Anglii i polskie normy to dla mnie był
    pryszcz:) Byłam jednak świadkiem, już w Polsce, wizyt takich TK i nie
    były to miłe spotkania. Byli nieprzyjemni, awanturujący się, zachowywali
    się prowokacyjnie, po prostu nieprzyjemnie. Stąd mój wniosek, że to
    raczej praca dla sfrustrowanych, którzy lubią się wyżywać na innych.


    >
    > przykladowy scenariusz wizyty w sieci fastfood
    > 1. wchodzisz, patrzysz czy jest czysto
    > 2. ustawiasz sie w najkrotszej kolejce
    > 3. skladasz zamowienie okreslone w scenariuszu (bardzo konkretne zawsze)
    > 4. placisz i odchodzisz od kasy
    > 5. jesz
    >

    Ok, to jest całkiem w porządku.

    Problem jest wtedy gdy taki TK ma za zadanie sprawdzić opanowanie
    personelu w sytuacjach ekstremalnych.
    Taka praca w każdym razie kłóci się z moją etyką i zasadami. Zresztą już
    od dawna nie pracuje przy obsł. klienta, więc mam to z czapy, a w mojej
    firmie nie musimy takich rzeczy sprawdzać za pomocą osób trzecich.

    Pozdrawiam

    Sadi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1