eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeMystery shopperRe: Mystery shopper
  • Data: 2006-10-10 16:13:59
    Temat: Re: Mystery shopper
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jackare napisał(a):
    > A interpretacja uzyskanych wyników? Wiedza z psychologii lub socjologii
    > będzie to niezastąpiona - pozwoli nazwać cechy charakteru człowieka i jego
    > zachowania społeczne. Wiedza z zarządzania i marketingu posłuży do
    > sformułowania wniosków i sugestii mogących poprawić zaobserwowane
    > nieprawidłowości. Wiedza statystyczna pozwoli interpretować wilekości
    > zagregowane, budować obraz statystyczny zjawiska.
    Dobry formularz konstruuje się nie pozostawiając miejsca na swobodną
    interpretację przez badającego. Np. zamiast pola "opis sprzedawcy"
    podaje się kolejne, odpowiednio puntkowane punkty:

    1 - na widok klienta chwyta za kij bejzbolowy
    2 - na widok klienta chowa się na zaplecze
    3 - na widok klienta utrzymuje dystans, obserwując zachowanie
    itd. itd. :)


    pozdrawiam
    Maciek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1