PracaGrupypl.praca.dyskusjeMystery shopper › Re: Mystery shopper
  • Data: 2006-10-09 13:43:05
    Temat: Re: Mystery shopper
    Od: kondi <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sadika napisał(a):

    > Po pierwsze cały mój post był podszyty ironią i żartem... trudno, nie
    > musisz wyłapywać wszystkiego...
    >
    > Nie muszę sama pracować jako MS żeby mieć jakiekolwiek pojęcie o takiej
    > pracy.

    ale zeby wypowiadac sie autorytarnie na dany temat wypadaloby jednak,
    zebys go poznala, widac jestem nienormalny skoro jesli sie na czyms nie
    znam to nie mowie jakim to jestem ekspertem w danej dziedzinie

    > a ze czasem masz obowiazek wyklocic sie z kims o lepsze
    >
    > Każdy ma do tego prawo, w porządku.
    >
    > Zresztą twój ton i słowa świadczą jednak o tym, że raczej nie polubię
    > takich jak ty;) nie jesteś miły;P

    o kurcze szalenie sie wzruszylem, jasne ze nie jestem mily, nie moge byc
    mily skoro jestem tajemniczym klientem, na pewno jestem frustratem, do
    tego zlosliwym, wrednym, upierdliwym i jednoczesnie z kompleksem
    nizszosci i wyzszosci.