PracaGrupypl.praca.dyskusjeMASKOWANIE w CV › Re: MASKOWANIE w CV
    From: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: MASKOWANIE w CV
    Date: Wed, 26 Nov 2003 15:28:35 -0800
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

    "Gazeta" <s...@g...pl> wrote:

    > Cze?ae, to nie do ko?ca tak jest. nowy pracodawca mo?e sobie pomy?leae,
    > ?e jeste? kapry?ny i jemu równie? mo?esz wywin?ae tak numer. Zawsze
    > mo?esz powiedzieae, ?e znalaz?e? ofert? pracy, która bardziej
    > odpowiada?a Twoim zainteresowaniom i by?a korzystniejsza,
    > pozdrawiam Renata

    no i to wlasnie stwierdzenie wskazuje, ze pracownika nie interesuje nic
    wiecej poza kasa.
    pracodawca sobie pomysli: aha, dostal lepiej platna prace, zmienil. to
    jesli ja bede mial chwilowe trudnosci albo on znajdzie lepsza robote,
    tez zostawi ta prace. nie, takiego nie chce.

    natomiast jesli bedzie szczery i powie, ze zzwolnil sie stamtad bo np.
    zostal oszukany albo niedotrzymano z nim warunkow umowy (nie wiem, o co
    poszlo) to ta wypowiedzia daje znac pracodawcy, ze:
    - nie daje sie oszukiwac i nie wareto tego wobec niego robic, bo sie
    zwolni
    - sam jest uczciwy i wymaga tego od pracodawcy
    - umowa rzecz swieta i nalezy jej dotrzymywac

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun