PracaGrupypl.praca.dyskusjeMASKOWANIE w CV › Re: MASKOWANIE w CV luzzzzzzz
  • Data: 2003-11-27 09:50:15
    Temat: Re: MASKOWANIE w CV luzzzzzzz
    Od: "Kudlaty" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio podczas rozmów o prace lub zlecenia zaczelem
    na te wszystkie glupkowate pytania odpowiadac w sposób bezpretensjonalny
    I okazalo sie ze srednia zelcen tudziez wirm z ktorymi wspolpracuje
    wcale sie nie zmniejszyla a wrecz przeciwnie :))))

    Podstawowa idpowiedzia moja jest ze prosze nie dorabiac ideologii jestem
    zawodowcem
    i nie ma znaczenia ze (dla mnie) .... itd

    np
    A dlaczego akurat w naszej firmie chce Pan pracowac
    i tu odpowiedzi jest kilka: bo jest blisko, potrzebujecie zawodowców, bez
    znaczenia nie znam osobiscie waszej firmy itd

    Bardzo ciekawe i rozwijajace doświadczenie

    Polecam choc raz spróbowac np na firmie na której nam nie zalezy,
    bedziecie zaskoczeni :))