PracaGrupypl.praca.dyskusjeMASKOWANIE w CV › Re: MASKOWANIE w CV
  • Data: 2003-11-28 17:22:06
    Temat: Re: MASKOWANIE w CV
    Od: "seni" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Albercik" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bq53jb$lua$1@inews.gazeta.pl...
    > przemilczec

    Zgadzam sie. Ja jak starałam się dostać stanowisko spedytora, mocno
    zastanawiałam się, czy wpisać w cv, że jeździłam na taksówce (bo wiadomo, co
    się często mówi o taksówkarzach). Ale ponieważ szkoda mi było tych 6 m-cy i
    bez tego miałam "dziurę" w cv, dopisałam to.
    I co się okazało - przyjęli mnie. Mało tego, jak się później dowiedziałam
    jednym z powodów było właśnie jeżdżenie na taksówce. Uznano mnie za kobietę
    odważną (hehe), zaradną, z inicjatywą, poprostu "kobietę z jajami" ;) Więc w
    moim wypadku opłaciło się.

    Pozdrawiam,
    Agnieszka