PracaGrupypl.praca.dyskusjeMASKOWANIE w CV › Re: MASKOWANIE w CV
    From: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: MASKOWANIE w CV
    Date: Wed, 26 Nov 2003 15:24:46 -0800
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

    "Simmias" <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Porad 1/4 cie, czy mam w CV zamie?ciae pracodawc? do którego przeszed?em
    > (to by? bl?d) i popracowa?em tylko 2 miesi?ce, a potem zdecydowa?em
    > si? odej?ae z powodów etycznych.
    > Rozmawia?em ostatnio z kumplem który jest HRem we Francji i on mówi ?e
    > on pokazuje tylko to co jest do pokazania, a ja traktuj? CV jak
    > zeznanie podatkowe i pisze wszystko ciurkiem jak by?o - która
    > tendencja jest OK?

    IMHO zalezy od tego, na kogo trafisz.
    Mozna jednak zalozyc, ze pracodawcow raczej beda interesowac twoje
    sukcesy.

    uczciwosc oczywiscie jest dobra rzecza, ale pamietaj, ze jesli piszsz
    wszystko, to musisz na rozmowie byc przygotowany odpowiadac na pytania
    dotyczace tego, co napiszesz.

    ja np. potrafilabym obrocic na swoja korzysc pytanie na temat wlasnie
    takiej pracy jw. wymieniasz - ale zastanow sie, czy Ty to potrafisz.
    Jesli nie - pomin.

    Jesli tak - zrob z tego swoj atut.

    --
    Nina Mazur Miller