PracaGrupypl.praca.dyskusjeMASKOWANIE w CV › Re: MASKOWANIE w CV
  • Data: 2003-11-26 12:05:30
    Temat: Re: MASKOWANIE w CV
    Od: "slimak" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    czy napisac czy nie zalezy od twojego cv czy rubryka praca jest dluga czy
    nie :P ale na powaznie ja bym napisal jesli oczywiscie twoje "etyczne"
    powody sa powazne bo na rozmowie np mozesz pogadac z pracodawca o tym znaczy
    sie pracodawca cie zapyta "a dlaczego pan tylko przez 2 miesiace byl tutaj
    dyrektorem" no i powiesz mu co ci sie nie podobalo jesli podasz jakies
    powody powazne to moim zdaniem zyskasz w oczach nowego pracodawcy... ale
    mojego zdania nie bierz za bardzo pod uwage jestem mlody :)