PracaGrupypl.praca.dyskusjeLicencjat + 2 lata pracy = 26 dni urlopu??? › Re: Licencjat + 2 lata pracy = 26 dni urlopu???
  • Data: 2003-06-04 09:13:34
    Temat: Re: Licencjat + 2 lata pracy = 26 dni urlopu???
    Od: "Lelepeta" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Studia licencjackie - tryb dzienny (dyplom ukonczenia stuiow wyzszych
    zawodowych)
    Studia uzupełniejące mgr - zaoczne (wtedy zczalem prace w firmie)

    Problem w tym, ze dla mojej zefowej stuudia licencjackie to chyba nie
    wyzsze. Chce znalezc przepis ktory mowi, czy sa to studia wyzsze czy nie. W
    kodeksie artyku na ten temat mowi tylko:

    Art. 155. § 1. Do okresu pracy, od którego zależy wymiar urlopu, wlicza się
    z tytułu ukończenia:
    1) zasadniczej lub innej równorzędnej szkoły zawodowej - przewidziany
    programem nauczania czas trwania nauki, nie więcej jednak niż 3 lata,
    2) średniej szkoły zawodowej - przewidziany programem nauczania czas
    trwania nauki, nie więcej jednak niż 5 lat,
    3) średniej szkoły zawodowej dla absolwentów zasadniczych (równorzędnych)
    szkół zawodowych - 5 lat,
    4) średniej szkoły ogólnokształcącej - 4 lata,
    5) szkoły policealnej - 6 lat,
    6) szkoły wyższej - 8 lat.
    Okresy nauki, o których mowa w pkt 1-6, nie podlegają sumowaniu.
    § 2. Jeżeli pracownik pobierał naukę w czasie zatrudnienia, do okresu pracy,
    od którego zależy wymiar urlopu, wlicza się bądź okres zatrudnienia, w
    którym była pobierana nauka, bądź okres nauki, zależnie od tego, co jest
    korzystniejsze dla pracownika

    Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:bbkahr$o16$1@druid.ceti.pl...