PracaGrupypl.praca.dyskusjeLicencjat + 2 lata pracy = 26 dni urlopu??? › Re: Licencjat + 2 lata pracy = 26 dni urlopu???
  • Data: 2003-06-05 09:27:55
    Temat: Re: Licencjat + 2 lata pracy = 26 dni urlopu???
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    , pytajacy na pewno skonczyl te wlasnie szkole!!! No jak to byc moglo, ze
    > tylko Ty sie domysliles...
    > A tak trudno napisac jaka to uczelnia? Nie kazdy jest tak super hiper
    > wyksztalcony i konczyl uczelnie, na ktorej objasniaja znaczenia wszytkich
    > symboli...
    > EOT

    Myślałem że napisanie iż ukończenie i obronienie dyplomu na studiach
    licencjackich
    jest równoważne z uzyskaniem wyższego wykształcenia wyjaśnia cały problem.
    Jeśli nie to po kolei:
    studia licencjackie trwają 3 lata kończą się uzyskaniem dyplomu licencjata.
    studia magisterskie twają 4,5 - 5 lat i kończą się obroną pracy
    magisterskiej
    jednocześnie tytuł magistra jest najniższym tytułem naukowym
    Po studiach licencjackich i inżynierskich jest możliwość przyjęcia na studia
    magisterskie
    uzupełniajace które trwają od roku do 2 lat ( rok mogą trwać po studiach
    inżynierskich które z koleji trwają od 3,5 do 4 lat)
    Z koleji studia inżynierskie odbywają się na uczelniach technicznych i
    konczą
    uzyskaniem tytułu zawodowego inżyniera.
    Ukonczenie każdego z powyższych typów studiów ( i obronienie egzaminu
    dyplomowego)
    skutkuje nabyciem prawa do wszystkich korzyści wynikających z posiadania
    wyższego wykształcenia.W tym do owych nieszczęsnch ośmiu bezskładkowych
    lat stażu pracy a co za tym idzie większej ilości dni urlopowych.