PracaGrupypl.praca.dyskusjeLicencjat + 2 lata pracy = 26 dni urlopu??? › Re: Licencjat + 2 lata pracy = 26 dni urlopu???
  • Data: 2003-06-04 19:50:46
    Temat: Re: Licencjat + 2 lata pracy = 26 dni urlopu???
    Od: "Sebastian" <s...@g...pl_SPAM> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem w tym, ze dla mojej zefowej stuudia licencjackie to chyba nie
    > wyzsze. Chce znalezc przepis ktory mowi, czy sa to studia wyzsze czy nie.
    > kodeksie artyku na ten temat mowi tylko:

    w stanach wszyscy prawie kończą licencjackie, bo to wystarczy i oczywiście
    mają studia wyższe. mgr robi się tam tylko jeśli chce się na uczelni zostać.
    Ja też mam ukończony licencjat i też się spotkałem że wiele osób mówi, ze
    nie mam wyższego. Tylko zastanawia mnie fakt że po licencjacie dostalem cos
    takiego z orlem na okladce i jest tam napisane:
    "Dyplom Ukończenia Studiów Wyższych".

    licencjat daje wyższe wykształcenie, a magisterskie dają stopień naukowy:
    mgr. Tylko tym się różnią (oprócz czasu nauki :))

    Seba