PracaGrupypl.praca.dyskusjeKwota zarobkow w ogloszeniu › Re: Kwota zarobkow w ogloszeniu
  • Data: 2009-09-26 06:23:04
    Temat: Re: Kwota zarobkow w ogloszeniu
    Od: "Pe.Ka" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h9imn8$gtr$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > ha ha, skoro można zrobić rozmowę telefonicznie to jakie widzisz
    > przeciwskazania do telefonicznych negocjacji?:O)

    Pisałem o konkretnej rozmowie. Pt. pracownika, który ma zarabiać
    gadaniem przez telefon nie przetestuje się lepiej jak przez telefon
    właśnie.

    > swoją drogą to negocjacje to można prowadzić z obecnym pracodawcą jak
    > sie już trochę popracuje i zna się robotę, a jaki widzisz sens w
    > negocjacjach z osobą starajacą sie dopiero o pracę?

    Tzn. że jak przyjmujesz się do pracy to idziesz za ile Ci dadzą a
    dopiero po pewnym czasie zaczynasz negocjować wynagrodzenie? Jesteś
    marzeniem każdego pracodawcy ;)
    Świadomy kandydat wie ile jest wart i taką cenę na rynku wystawia.
    Pracodawca wystawia swoją ofertę płacy i tu jest miejsce na negocjacje.
    Nie będę pracował za 2kzł tylko dlatego że praca lekka skoro uważam że
    moja wiedza warta jest znacznie więcej. Skoro pracodawca nie chce tyle
    zapłacić to niech poszuka kogoś z niższymi kwalifikacjami.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::