PracaGrupypl.praca.dyskusjeKwota zarobkow w ogloszeniu › Re: Kwota zarobkow w ogloszeniu
  • Data: 2009-09-25 21:04:18
    Temat: Re: Kwota zarobkow w ogloszeniu
    Od: "Miroslaw L. Baran" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PT jacem pisze:

    [ciach]

    > Wiele zalezy od charakteru wykonywanej pracy.
    > Niestety, nie w każdym przypadku da się przeprowadzić negocjacje na
    > telefon.
    > Wymagane jest minimum kultury tego typu rozmów.
    > A przecież w przypadku mojej żony, to nawet nie były negocjacje, ale
    > rozmowa informacyjna.

    > Następna sprawa: przecież to nie jest tak, ze ktoś ceni się bezwzględnie
    > "na tyle, a tyle".
    > Wiele zależy od firmy, w której przyjdzie mu pracować. I jak można podać
    > żądaną kwotę wynagrodzenia, skoro nawet kandydat nie zdążył zapoznaćsię
> [...]

    Ależ masz absolutną rację (i zachowanie tej pani z kadr było
    niedopuszczalne), ja odpowiadałem na post, który z tej dyskusji
    wypączkował i (IMO) przedstawił kwestię rozmowy o finansach i
    szczegółach oferty trochę zbyt jednoznacznie.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Ducharm's Axiom:
    If you view your problem closely enough you will recognize
    yourself as part of the problem.