eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeKultura HRRe: Kultura HR
  • Data: 2009-03-09 08:03:19
    Temat: Re: Kultura HR
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> wiadomo, mejl doszedl bo zwrotki nie bylo,
    >
    > Błędne założenie. Może nie dojść i zwrotki też nie będzie, zależy jak
    > serwer zareaguje. A zdażyły mi sie tez maile, które wysłane np przez
    > żone otrzymałem na skrzynke po kilku dniach...

    Jak ja byłem w swojej karierze jeszcze na etapie administrowania
    serwerami, w tym serwerami poczty, to były one tak konfigurowane, aby
    wszelką korespondencję na błędnego adresata przekierowywać na specjalne
    konta wspólne, celem ręcznego przejrzenia i ew. forwardowania. Miało to
    kilka zalet, w tym:

    1. Nadawca spamu nigdy się nie dowiadywał, czy konto istnieje,

    2. Wyłapywane były i poprawiane rozmaite literówki, przez co
    korespondencja częściej dochodziła do zainteresowanych pracowników.

    Inne serwery też mogą być tak skonfigurowane - jak wpadłem po raz
    pierwszy na taki pomysł i szukałem podpowiedzi, jak to zrealizować,
    spotkałem się z bardzo wieloma wypowiedziami na ten temat, co świadczy o
    tym, że wdrażało to u siebie wielu adminów.


    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1