eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeKultura HRRe: Kultura HR
  • Data: 2009-03-13 14:00:24
    Temat: Re: Kultura HR
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "vissim" <v...@p...onet.pl>

    >> Jak ja byłem w swojej karierze jeszcze na etapie administrowania
    >> serwerami, w tym serwerami poczty, to były one tak konfigurowane, aby
    >> wszelką korespondencję na błędnego adresata przekierowywać na specjalne
    >> konta wspólne, celem ręcznego przejrzenia i ew. forwardowania. Miało to
    >> kilka zalet, w tym:
    >
    > ...a u mnie w jednej firmie dawno temu, zjedliby mnie za takie
    > postępowanie. Dlaczego ? Ochrona treści korespondencji. Pomyliłeś adres
    > email ? Twoja strata, zawsze dostaniesz jednak zwrotkę, więc wiesz na czym
    > stoisz, ale żeby czytać wszystko....Balmerowi też przeglądają admini
    > pocztę...? Nie ? Dlaczego...

    Bardziej kwestia, że przyjmowanie wszystkiego jest po prostu głupie. Gdyby chociaż
    nikt tego nie czytał Nadawca może tylko przyjąć, że zostało doręczone, co notabene
    właściwie stało się, gdy chodzi właśnie o to, by spamer mógł dowiedzieć się, że nie
    dotarło choćby faktycznie dotarło. Tak działają np black listy/filtry, że serwer
    odmawia przyjęcia dla określonych hostów gdy dla innych hostów/nadawców spokojnie
    przyjmuje i dostarcza. Są jeszcze inne metody ograniczania smapu, że dla pewnej klasy
    nadawców serwer opóźnia przyjęcie informując natychmiastowo np, że jest chwilowo
    niedostępny i dopiero po ponowieniu po określonym czasie przyjmuje, które to
    ponowienie może już nie udać się bo host skompromituje się na tyle, że będzie już na
    black listach, więc serwer ostatecznie odmówi przyjęcia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1