PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto lubi (kocha)swojego szefa › Re: Kto lubi (kocha)swojego szefa
    From: Srokus <s...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kto lubi (kocha)swojego szefa
    Date: Thu, 24 Jan 2008 21:27:45 +0100

    m...@o...pl pisze:
    > nie mam na myśli udawania przed szefem sympatii.Czy jest ktoś kto
    > szczerze od serca lubi szefa, kierownika, dyrektora lub innego
    > górującego o różnej nazwie.Badam czy socjologicznie jest to możliwe.

    Mojego bezpośredniego szefa lubię i prywatnie (jest moim kolegą) i
    służbowo (uważam że jest dobry w tym co robi).
    Mojego pośredniego szefa ogromnie szanuję za kompetencje i lubię
    prywatnie. Oczywiście nie jesteśmy żadnymi kolegami nie tylko z racji
    stanowiska, ale przeda wszystkim wieku i kultury (obcokrajowiec). To
    bardziej ktoś w rodzaju mentora, jak to ktoś wcześniej nazwał.

    Jeśli odpowiedni ludzie są na odpowiednich stanowiskach i każdy robi to
    co do niego należy to połowa sukcesu. Co do lubienia to zauważyłem, że
    dużo częściej lubię kogoś prywatnie (bo jest inteligentny, ma dobre
    poczucie humoru albo wódkę się z nim fajnie pije) ale nie znoszę
    służbowo (jest niekompetentny, złośliwy, leniwy, upierdliwy, itd.), niż
    na odwrót.

    Srokus