PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto lubi (kocha)swojego szefaRe: Kto lubi (kocha)swojego szefa
  • Data: 2008-01-25 21:59:39
    Temat: Re: Kto lubi (kocha)swojego szefa
    Od: "Krasnal z Krakowa" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Czy jest ktoś kto szczerze od serca lubi szefa, kierownika, dyrektora lub innego
    > górującego o różnej nazwie. Badam czy socjologicznie jest to możliwe.

    Ja tam swojego szefa szczerze lubię. Jest inteligentny, zarozumiały, zabawny i
    uroczo niekompetentny. Właśnie wczoraj rano próbował mi wydać polecenie
    wykonania pewnej pracy. Zaproponowałem wydanie polecenia na piśmie, oraz
    plastycznie opisałem konsekwencje (marne) jakie mogą wyniknąć z jego wykonania.
    Tak więc sprawił mi wiele radości na cały dzień. Niestety nie mogę tego samego
    powiedzieć o dyrektorach, których śmiało można nazwać pasożytami.
    Tak na poważnie niestety, największą bolączką naszej gospodarki są BARDZO
    NISKIE KOMPETENCJE kadry kierowniczej w Polsce. I nie jest to tylko moje zdanie,
    ale międzynarodowych instytucji badawczych badających konkurencyjność gospodarek
    w UE - Polska jest niestety na szarym końcu.