PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto chroni pracodawce? › Re: Kto chroni pracodawce?
  • Data: 2002-05-12 13:53:00
    Temat: Re: Kto chroni pracodawce?
    Od: ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jag" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ablq06$gvu$2@zeus.polsl.gliwice.pl...

    > : A piszac to masz na mysli pomysl, zeby pomoca spoleczna nie zajmowalo
    sie
    > : panstwo tylko prywatne instytucje np. fundacje?
    >
    > Owszem, organizacje charytatywne.

    A, to sie zgodze.
    1. Podatnicy maja wiecej kasy (zakladajac, ze panstwo nie zabiera im tego,
    co wczesniej zabieralo na pomoc - kwote ta pozostawia do wolnej dyspozycji
    podatnikow)
    2. Podatnicy moga dowolnie dysponowac kasa - moga przeznaczyc ja na dowolna
    organizacje charytatywna, albo moga ja przeznaczyc na konsumpcje badz
    inwestycje (w zaleznosci od zapatrywan, pomyslow i potrzeb)
    3. Jezeli kase juz wplaca na pomoc charytatywna, to maja pewnosc, ze te
    pieniadze beda rozsadnie wydane, bo organizacje pozarzadowe duzo rozsadniej
    gospodaruja pieniedzmi, ktore dostaja
    4. Organizacje pozarzadowe (kurcze, jednak to brzydko juz brzmi) maja lepsze
    rozeznanie w potrzebach poszczegolnych jednostek i w tym jak faktycznie
    mozna im pomoc.
    I tutaj popieram calkowicie.

    Pzdr.

    Marcin/.Barman